2012. november 5., hétfő

Ünnepvárás vidéken

Téli hangulat


vidéki stílusban.
Tobozokkal.
Szalma alapra négy hasonló kompozíciót csináltam, ezt fehér tollakkal díszítettem, majd négy világoskék masnit raktam a kompozíció oldalához. Fehér hosszú gyertyák illenek hozzá. Később jelentkezem ezzel a koszorúval gyertyásan is!
Ünnepi kompozíció asztalra vidéki stílusban.









Már készülnek...



Nyuszifül leveleket gombostűvel tűztem a hungarocell kúpra és a gömbre. A koszorú alapja szalma.
Díszítésként teklagyöngyöt és aranyszálat használtam.
Zúzmarásan
Kicsit zúzmarás
Apró tobozokkal díszítve.

Szalmakoszorú alapot apró fakéreggel beragasztgattam. Hosszabb fakérget ragasztottam át a koszorún, erre ragasztottam az apró tobozokat. Zúzmara spray-el lefújtam. Közé mohákat dugdostam, amit az udvaron szedtem. Igen hangulatos és mutatós asztali dekoráció.
A Szent estén nem csak Jézus születését, hanem a téli napfordulót is ünnepeljük gyertya gyújtással..
Karácsony a  Béke, a Boldogság,  Szeretet és a Család ünnepe.


Kicsit álljunk meg a mindennapi rohanásból, többet figyeljünk egymásra, ez az ünnep ne az ajándékok üzletekben megvásárlásáról szóljon., ne az erőn felüli költekezésekről.
Azt tanácsolom, hogy mindenki saját maga által készített, -jól, vagy kevésbé jól sikerült- kreációval lepje meg szeretteit.
Higgyétek el, boldogabbak lesztek ti is és a megajándékozottak is.
 Neska.
Adventi koszorú fehér gyertyákkal..
Téli hangulatú koszorú ablakba.

Békés Adventet mindenkinek!

Álló koszorú.

Asztali dekoráció tobozokból.

Asztali dekoráció ünnepekre.

Tobozokkal készült hangulatos asztali dekoráció.

Gyöngy vesszökből fontam koszorút. 

Konyha ablakomba vidéki stílusban készítettem dekorációt.
Téli hangulat a bejáratnál.
Behavazva.
Havas utcán.
Ünnep várás angyallal.

1 megjegyzés: