2012. október 11., csütörtök

Még mindig ősz...

Függő gömb

Manócska tökkel.

Tobozka
Vadak és szelídek cseréptálban.

Bogika

Hortenziával..


Almát hozó manócska.
Néhány toboz, egy kidőlt fa gyökeréből egy darabka, vessző darabok, kis pulykaorr, pár szem gyöngy  pici boróka ága. kész  a vidám asztali dekoráció. próbáld ki a fantáziád szerint változatosan elkészíthető. 
Taplógomba az alap, nagyon hangulatos őszi jellegű fali kompozíció

Szivarfa terméseit összekötöttem és izlandi zuzmóval, aranyszállal díszítettem. Izlandi zuzmó helyett lehet mohát is használni. Igen hangulatos őszi dekoráció.

Szalma koszorú alapot textillel bevontam, majd a barackfa ágakat apró darabokra vágtam és azt felragasztottam az alapra.
Mesél az őszi erdő...
Őszi hangulatú fali kompozíció.
A képen jól látható, hogy szinte mindent fel lehet használni egy hangulatos koszorú elkészítéséhez. Itt a meleg barnák összhangjára törekedtem.
Szalma alapon darabolt vesszők, amit őszi bogyókkal, levelekkel tettem hangulatossá, vidámmá.
Az őszi erdő kincsei ezek is. Kicsit lelakkoztam, így a meleg barna színek életre kelnek.
Apróságokból...
Barna tónusban..
Még egy csipet ősz..
Vesszőből fontam a kúpokat, ezekre ragasztottam az őszii terméseket virágokat, leveleket.
Kilátás a kertünkből

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése